Чи приймає Western Bid консолідовані платежі з торгових майданчиків, що платять продавцям періодично?

Працюємо з
Специфіка роботи Western Bid та правила, що регулюють діяльність компанії, визначають, що ми не можемо приймати оплату за товари, не ідентифіковані як до, так і після продажу. Також нам необхідно знати усю інформацію про покупця, причому вона має надійти безпосередньо з оплатою на нашу PayPal-адресу. Інакше кажучи, ми не приймаємо збірні оплати для наступної передачі коштів нашим клієнтам.
Що таке консолідований платіж?
Збірними (або консолідованими) платежами (або оплатами) є надходження на наш рахунок у PayPal коштів з будь-якого ресурсу (торговельного майданчика, аукціону, магазину) за проданий товар (або декілька товарів), що не містить інформації про кінцевого покупця, вказаної самим покупцем.

Приклад: консолідована оплата з магазину стокових фотографій, що виплачує фотографу-продавцю гроші за продані на майданчику фото раз на місяць.

Як торгова агенція ми беремо участь в продажу товару. Якщо у вас є власний магазин, підключений до нашої системи, або ви торгуєте на торговому майданчику, звідки оплати надходять безпосередньо на нашу адресу, то всі вищезазначені умови дотримуються — ми бачимо товари на веб-сайті, і ми є отримувачем оплат, тобто за суттю — продавцем товару. При отриманні консолідованих оплат ми не зможемо ідентифікувати продані товари на сайті (хіба що дізнаємося про це від вас, але цього недостатньо), не зможемо перевірити ваші товари на відповідність нашим правилам, і не будемо бачити платіжну інформацію від ваших покупців.
а якщо я працюю з вами давно?
Навіть якщо ви перевірений часом продавець, і зможете пересилати необхідну інформацію нам у вигляді скріншотів електронною поштою, то й в цьому випадку ми не зможемо своєчасно та без додаткових витрат обробити та зберегти таку інформацію, оскільки це виходить за межі стандартної моделі обслуговування Western Bid.

Нам дуже прикро відмовляти в обслуговуванні тим з наших продавців, які виходять за границі стандартної моделі роботи, але ми не готові наражати на ризик наших клієнтів, працюючи на схемами, що є поза межами нашої діяльності.
Якщо у Вас залишились питання, скористайтеся пошуком
Або зверніться до служби підтримки:
0 800 211 581
Безкоштовно в робочі дні з 10.00 дня до 2.00 ночі за Києвом