Fulfillment Center Western Bid у США

Western Bid пропонує послуги Fulfillment Center у США. Ваш власний склад у Майамі суттєво розширює Ваші можливості: дозволяє зберігати партії товарів безпосередньо у США, значно скорочує терміни доставки товарів Вашим покупцям з США та Канади, покращує Ваш рейтинг продавця на маркетплейсах. Управляти складом можна із Вашого Особистого Кабінету.
ТЕРМІНИ ОБРОБКИ ЗАМОВЛЕННЯ
1 робочий день.
Комисія складу за відправлену посилку
Знімається в момент створення відправлення посилки.

За умови до 2-х товарів у замовленні (+0.2$ за кожну наступну одиницю):
до 453 грам – $1.5;
від 454 грам до 907 грам – $2.0;
від 908 грам до 1,81 кг – $2.5;
від 1,82 кг до 4,53 кг – $3;
понад 4,54 кг – $4.0.

Ціни вказані за посилку без урахування коробок та вартості відправлення (вага об'ємна або фізична - розрахунок проводиться за найбільшим значенням).

ВАРІАНТИ УПАКОВКИ ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Пакет, коробка, пакет із повітряно-бульбашкової плівки - на розсуд співробітника складу.
КОМПАНІЇ-ПЕРЕВіЗНИКИ ПО США ДО КІНЦЕВОГО ПОКУПЦЯ
USPS, UPS - на вибір клієнта.
ТЕРМІНИ ПРИЙОМУ ТОВАРУ
До 2 робочих днів.
ВАРТІСТЬ ПРИЙОМУ ТОВАРУ
Прийом партій безкоштовний..
Оплата мита
Ліміт безмитного вкладення в одній посилці для США – $800 USD.

Якщо зазначена вартість вкладення вище за цю суму, мито буде списуватися з вашого рахунку.

ПЕРЕВІРКА КІЛЬКОСТІ ТОВАРУ, ЗГіДНО ДОКУМЕНТАМ СУПРОВоду
Безкоштовно.

Партія може містити лише повністю однаковий товар (наприклад: червоні шпильки та сині шпильки - це дві різні партії).

Якщо у вас однаковий товар, але він не вміщується в одну коробку, то вам необхідно зробити дві партії. Якщо різні партії розміщуються в одну коробку, то допустимо їх надіслати таким чином.

ЗБЕРІГАННЯ ТОВАРУ НА СКЛАДІ: ВИМІР В 1 АМЕРИКАНСЬКІЙ ПАЛЕТі (40 × 48 × 70 IN АБО 1016 × 1219 × 1778 ММ)
Через 30 днів після прийому партії відбувається списання абонентської плати. Плата за кількість одиниць, що залишилися через 30 днів (і так через кожні 30 днів):
$0.01 за 1 одиницу товару на місяць з вагою до 50г;

$0.02 - 51-100г;
$0.03 - 101-200г;
$0.04 - 201-300г;
$0.05 - 301-500г;
$0.07 - 501-750г;
$0.10 - 751-1000г;
$0.15 - 1001-1500г;
$0.20 - 1501-2000г;
$0.30 - 2001-3000;
$0.50 - 3001-4000г.
Понад 4кг вартість 30$ - за півпалети, $45 за палету (до розрахунку береться та вага, яка більша: фізична або об'ємна).

Кількість одиниць товару береться на час зняття кожні 30 днів. Наприклад, у партії надійшло 50 одиниць товару 1 січня, минуло 30 днів, 31 січня у цій партії залишилося 20 одиниць товару, решту було розпродано та відправлено покупцям, то абонентська плата береться з розрахунку 20 одиниць. Якщо прийшло 30 одиниць товару і всі вони були продані протягом 30 днів, то зберігання вийде безкоштовним.
Фото товарів клиєнтам
Передпродажна підготовка (особлива подарункова упаковка, інші побажання) - $35 за годину (мінімум 30 хвилин).
Кожне фото – $2 (мінімум 3 шт).
Також ви можете використати ваші фото.
відправлення на склад з китаю
Для цього вам необхідно в Особовому Кабінеті внести інформацію про товар та партії, а також передати вашим партнерам з Китаю штрих-коди для позначення партій. Якщо товар приїде на склад без штрих-кодів, наші співробітники можуть його промаркувати за додаткову оплату в 35 доларів.
ОБРОБКА ПОВЕРНЕНЬ
Безкоштовно. Зберігання протягом 2-х місяців. Докладніше про роботу з поверненням тут.
ЧИ МОЖНА В ОДНІЙ КОНСОЛІДАЦІЙНІЙ ПОСИЛАННІ ВІДПРАВИТИ ЧАСТИНУ ПОСИЛОК ПОКУПЦЯМ, ЧАСТИНу - НА СКЛАД?
Такої можливості немає. Необхідно окремо відправляти партію посилок на склад (в одній консолідаційній посилці можуть бути товари різних партій, обов'язково на кожній посилці штрих-код партії), окремо посилки для покупців. У випадку, якщо ці посилки лежатимуть разом, то за їх сортування буде знято додаткову оплату у розмірі 35 доларів.
Як керувати товарами на складі з ЛК

В Особистому Кабінеті є розділ "Fulfillment Center", в якому можна керувати вашими товарами на складі.

У розділі "Додати товар" вам необхідно додати відомості про одиницю (штуку) товару, який Ви збираєтеся надіслати на склад Майамі.

Одиниця товару не може бути однаковою для товарів різної форми, розміру чи кольору. Для кожної варіації товару необхідно створити окрему одиницю товару. Наприклад, ви продаєте білий та чорний чохол для телефону. Це означає, що вам потрібно створити 2 види товару: білий чохол і чорний чохол. Далі Ви зможете вказати кількість одиниць товару, і цим самим сформувати партію товару для відправки. Якщо у вас однотипний товар, але він не вміщується в одну коробку, то вам необхідно зробити дві партії, не можна розбивати партії на дві коробки.
Заповніть усі необхідні поля у розділі меню "Додати товар" під кожну одиницю вашого товару та натисніть кнопку "Додати товар".
Після цього система запропонує перейти до створення партії. Також створити партію товару можна із розділу меню "Створити партію товару". Партія товарів – це певна кількість ідентичних одиниць товару. Партія також може складатися з однієї одиниці (штуки) товару.
Вкажіть кількість ідентичних одиниць товару та натисніть кнопку "Створити партію".
Після цього система запропонує перейти до оформлення доставки партії ваших товарів на склад. Також для оформлення доставки можна вибрати в меню розділ "Надіслати партії на склад". Ви можете сформувати посилку на склад в Майамі як з однієї партії, так і з декількох, позначивши список товарів для доставки галочками.
На кожну партію необхідно наклеїти штрих-код. У розділі меню "Надіслати партії на склад" код товару буде клікабельним. Натиснувши на нього, у вас з'явиться файл для друку. Після прибуття партії на склад, співробітник перевіряє ваш товар та його кількість. Якщо по партії є якісь питання, наприклад, не збігається кількість одиниць з тим, що ви вказали, співробітник відкриє тикет, про що ви отримаєте повідомлення в Особистому Кабінеті.
Також у розділі меню "Надіслати партію на склад" можна вибрати спосіб пересилання. Вам доступний з України варіант доставки "FedEx". Також посилки можна доставити на адресу нашого складу будь-яким іншим способом пересилання, з яким ми працюємо. Тоді ви вибираєте в розділі "Спосіб відправки" - "Ручне відправлення" та вказуєте назву поштової служби латинськими літерами та трекінг-номер посилки.

Адреса нашого складу в Майамі:
Ваше Ім'я
Ваше Прізвище
IN CARE OF WB WAREHOUSE
3500 W Hallandale Beach Blvd
Pembroke Park, FL, 33023

Наприклад:
Ivan Ivanov IN CARE OF WB WAREHOUSE, 3500 W Hallandale Beach Blvd, Pembroke Park, FL 33023, USA.

Якщо необхідно, можна скоротити ім'я, але не прізвище та не фразу "IN CARE OF WB WAREHOUSE".
У розділі меню "Надіслані посилки" ви можете бачити всю інформацію за вашими надісланими посилками:
- номер транзакції,
- тип пересилання, що ви вибрали для доставки товару до нас на склад,
- номер відстеження посилки,
- дату створення,
- статус у нашій системі, наприклад, "Прийнято на Fulfillment складі",
- статус поштової служби,
- моніторинг, в рамках якого ви можете створити тікет та відслідковувати вирішення вашого питання щодо конкретної посилки,
- документи для посилки, якщо ви створювали етикетку FedEx через нашу систему (в інших випадках поле буде порожнім),
- переглянути всі деталі вашої посилки.


Також у випадку, якщо ви створювали етикетку FedEx через нашу систему, можна запросити скасування етикетки протягом 28 днів після її створення, якщо посилка ще не була надіслана.
У розділі меню "Надіслати покупцю" ви побачите список Ваших партій товарів, що знаходяться на складі в Майамі або там очікуються. Виберіть потрібні товари для надсилання покупцю, і на наступному кроці виберіть адресу покупця зі списку транзакцій. Якщо оплата за товар була виконана не через Western Bid, то Вам спочатку необхідно створити Зовнішній товар з адресою одержувача (або завантажити кілька відразу списком), а потім вибрати цей Зовнішній товар із розділу транзакцій.
Виберіть кількість товарів та натисніть кнопку "Відправити покупцю". У вікні, що відкрилось, виберіть транзакції зі списку і натисніть "Продовжити".
Далі виберіть спосіб відправки посилки зі складу в Майамі Вашому покупцю, та надішліть запит на відправку. Ваш товар буде відправлено протягом 1-2 робочих днів з моменту створення запиту (зазвичай - у той же день).

Натиснувши кнопку "Розрахувати", система вкаже вартість доставки, а також вартість упаковки і нашу комісію. Упаковку ми підбираємо згідно з типом вашого товару.
Якщо вам підходить ціна, натисніть Створити запит на відправку. Система попросить вас підтвердити усі дані. Якщо все зазначено правильно, підтвердіть запит. Наші співробітники запакують ваш товар, наклеять етикетку та відправлять його покупцю протягом 1-2 робочих днів.
У розділі меню "Запити на відправку" ви побачите номер відстеження, який ви можете вказати на маркетплейсі. Номер з'явиться тоді, коли посилку буде надіслано. До моменту відправлення поле залишатиметься порожнім.

Якщо у вас є питання щодо будь-якої з відправлених посилок, у цьому розділі меню ви також можете створити тікет. Там же у стовпчику "Моніторинг" ви зможете відслідковувати відповіді наших співробітників на ваш тікет.

Якщо ви створили запит на надсилання помилково, то ви можете натиснути кнопку "Запросити скасування". Ця функція буде доступна доти, доки посилка не буде відправлена зі складу вашому покупцю.
Якщо у Вас залишились питання, скористайтеся пошуком
Або зверніться до служби підтримки за безкоштовним номером:
0 800 211 581
Безкоштовно в робочі дні з 10.00 до 21.00 за Києвом