Как импортировать товары с EBAY на LAVKY?

Процес імпортування товарів максимально простий. Все, що треба зробити продавцю - це натиснути на 2 кнопки, і товари будуть додані в каталог товарів на Lavky.

Почати можна відразу з Особистого Кабінету WesternBid і, перейшовши на торговельний майданчик Lavky, вибрати меню "Товари":

Оминаючи процес створення нового товару, переходьте до меню "Товари":
Натисніть на пункт меню зверху "Товари", і потім у випадаючому меню виберіть "Import from Ebay".
Натискаємо кнопку "Почати імпорт". Важливо: завжди перевіряйте, яка кількість товарів у вас в магазині до початку імпорту.
Система переведе вас на eBay, де необхідно буде ввести Логін і Пароль до вашого профілю:
На наступному етапі система поверне вас на торговий майданчик lavky.com в Адміністративну Панель, де ви побачите усі товари, що були перенесені з Ebay.

Тепер потрібно відзначити ті товари, які ви хотіли б додати в каталог (або деякі товари, або всі товари), вибрати валюту і натиснути кнопку "Імпортувати вибрані". (В інтересах Тесту був використаний обліковий запис на платформі eBay, serzhsalesman):
Продавцям надана можливість пошуку товарів по фільтрам, наприклад, можна перевірити, чи були якісь товари вже додані раніше в каталог:
Відзначайте потрібні товари, вибирайте валюту і натискайте кнопку "Додати в каталог":
Оскільки фільтр був виставлений на "Нові товари", після того як імпорт був завершений, в списках видно тепер тільки 27 товарів, тому що тільки 27 підходять під виставлені умови вибірки, оскільки 2 товари тепер відносяться до "Додані до каталогу":
Помінявши фільтр на "Всі товари", можна побачити всі 29 товарів, два з яких мають статус "Вже в каталозі", позначений зеленою галочкою. Колонку "Вже в каталозі" можна сортувати. Зверніть увагу, якщо ви відзначили товар, який раніше вже був завантажений до каталогу, ви побачите попередження, і зможете вибрати, чи хочете ви оновити дані цього товару, що зроблені на платформі eBay, чи ні:
По завершенні імпорту в магазині можна перевірити, що 2 товари були успішно додані в каталог. Статус цих товарів за замовчуванням "Викл", і вартість доставки дорівнює нулю.
У вашому магазині поповнення!
Якщо у Вас залишились питання, скористайтеся пошуком
Або зверніться до служби підтримки за безкоштовним номером:
0 800 211 581
Безкоштовно в робочі дні з 10.00 до 21.00 за Києвом