Чи є можливість
застрахувати посилку?

Працюємо з
Скільки коштує страхування?
Western Bid пропонує своїм клієнтам застрахувати посилки за 1% від загальної вартості посилки. Загальною вартістю посилки є:

  • сума зазначеної вартості вкладення,
  • сплачена клієнтом вартість пересилання.

Для Зовнішнього товару загальною вартістю посилки є
:

  • сума зазначеної відправником вартості вкладення,
  • сплачена вартість пересилання

Примітка
:
в загальну вартість посилки не входять суми, що не вказані у визначенні загальної вартості посилки. Інакше кажучи, в загальну вартість посилки не входять комісія PayPal, комісія маркетплейсів, вартість страхового внеску, вартість матеріалів для виготовлення товару, вартість упаковки, моральне відшкодування та інші не зазначені у визначенні загальної вартості посилки витрати.
Які посилки можна страхувати?
В системі обслуговування можна застрахувати посилки, відправлені доставками Консолідація Плюс, Консолідація Директ, UPS Експрес і DHL Експрес.

Примітка: посилки, відправлені доставками UPS Експрес можна застрахувати тільки якщо вартість вкладення більше $ 100 USD. Якщо вартість вкладення менше або дорівнює $ 100 USD незалежно від сплаченої вартості пересилання, то такі посилки автоматично застраховані безкоштовно на суму оголошеної вартості вкладення + сплачену вартість пересилки, однак компенсація не буде перевищувати $ 100 USD.

(Ця примітка не має відношення до пересилань Консолідація Плюс і Консолідація Директ.)
Які є винятки?
Є ряд країн, де посилки, відправлені консолідацією, не відслідковуються. У разі, коли в ці країни оформлена консолідація (Economy DDU), страховка виплачуватися не буде.

Рекомендуємо в ці країни для дорогого товару оформляти експрес-доставку. Вона відстежується і страховка виплачується.

Список таких країн:

Austria
Bulgaria
China
Czech Republic
Finland
Greece
Hungary
Iceland
Italy
Latvia
Liechtenstein
Malta
Mexico
Monaco
Montenegro
Norway
Serbia
Slovakia
Slovenia
Spain
У яких випадках можна отримати компенсацію?
Страхування проводиться тільки в разі підтвердженої поштовою службою втрати посилки. Затримки в доставці, проблеми на митниці, відсутність одержувача за місцем доставки, часткова або повна втрата чи пошкодження вмісту посилки страховка не покриває.
Коли можна отримати компенсацію?
Компенсація виплачується після отримання підтвердження від пошти про втрату посилки.

Примітка: для доставки Консолідація Плюс і Консолідація Директ для виплати компенсації за страховкою мають бути дотримані терміни відправлення посилок з роздрукованими етикетками UPS ("Етикетка з Майами").
Як можна отримати компенсацію за страховкою?
Якщо ваша посилка загублена, необхідно зайти до кабінету і в розділі "Мої етикетки з Майамі" вибрати навпаки потеряной посилки пункт "Створити тікет".

Ваш запит буде оброблений протягом 2-х робочих днів, і гроші будуть зараховані на ваш рахунок в Western Bid.

Як застрахувати посилки?
Ви можете застрахувати посилку в процесі оформлення документів для пересилання в Особистому Кабінеті. Вартість страховки буде вказана попередньо.

Примітка: для пересилання Директ можливість застрахувати вкладені посилки з'явиться тільки в разі страхування консолідованої посилки, щоїде в Майамі. Тобто, спочатку потрібно застрахувати консолідовану посилку, а потім — за бажанням — можна застрахувати вкладені посилки, кожну індивідуально.
Який розмір компенсації?
Western Bid виплачує компенсацію в розмірі 100% від загальної вартості посилки. Визначення загальної вартості посилки зазначено вище в статті.
Чи можна отримати компенсацію, якщо посилка не застрахована?
Western Bid виплачує компенсації тільки в разі, якщо посилка застрахована клієнтом.

Примітка: посилки UPS Експрес або DHL Експрес з оголошеною вартістю, що не перевищує $ 100 USD, автоматично застраховані на зазначену вартість вкладення, і в разі втрати такої посилки клієнту буде виплачена компенсація в розмірі оголошеної вартості вкладення плюс сплачена вартість пересилки, але розмір компенсації не може бути більше $ 100 USD.
Якщо у Вас залишились питання, скористайтеся пошуком
Або зверніться до служби підтримки за безкоштовним номером:
0 800 211 581
Безкоштовно в робочі дні з 10.00 до 21.00 за Києвом