Доставка Nova Poshta Global

Доставка Nova Poshta Global - це простий і вигідний спосіб доставити ваші посилки в більшість країн світу.
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ДО ДВЕРЕЙ ПОКУПЦЯ
Суму доставки можна розрахувати на калькуляторі пересилки.
Оплата доставки
Одразу при формуванні в особистому кабінеті, в USD за курсом НБУ.
КРАЇНИ доставки
100+ країн. Доставкою Nova Poshta Global поки не можна доставляти посилки на адреси P.O.Box, APO / FPO / DPO, a також на неінкорпоровані території.
МОЖНА ВИКЛИКАТИ КУР'ЄРА?
Послуги виклику кур'єра немає.
ЯК ВІДПРАВИТИ?
Принести посилку до вибраного вами відділення Нової Пошти. При собі необхідно мати паспорт. Після того, як співробітник пошти прийняв у вас посилку, обов'язково дочекайтеся, поки вам дадуть документи на підпис (так ви будете точно знати, що посилка прийнята і буде готова до відправки).
МАКСИМАЛЬНІ РОЗМІР ТА ВАГА ПОСИЛКИ
Посилка в США

Обмеження по габаритах: довжина (найбільша сторона) + обхват посилки не повинні перевищувати 274 см, де обхват = (2 * ширина) + (2 * висота). Довжина найбільшої сторони не повинна перевищувати 120 см.

Обмеження по вазі: максимальна вага становить 31 кг (об'ємна або актуальна).

Посилка в інші країни

Обмеження по габаритах: довжина найбільшої сторони не повинна перевищувати 120 см, довжини інших сторін не повинні перевищувати 80 см і 69 см відповідно.

Обмеження по вазі: максимальна вага становить 70 кг (об'ємна або актуальна).

Увага! Згідно з правилами Nova Poshta Global, всі зазначені вами габарити округлюються до цілих чисел. Розрахункова вага посилки також наводиться згідно округленим до цілого числа значень.

РОЗРАХУНКОВА ВАГА


Для кажного відділення Нової Пошти України застосовуються максимальні габарити і розрахункова вага (найбільша між актуальною і об'ємною).

ПРИМІТКА: Об'ємну вагу розраховують за формулою: ДОВЖИНА (СМ) Х ШИРИНА (СМ) Х ВИСОТА (СМ): 4000 = ОБ'ЄМНА ВАГА (КГ)

ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ
У США близько 10-12 робочих днів *

* В період епідемії та складних погодних умов терміни можуть бути збільшені на кілька днів
правила упаковки
11х11 см - мінімальна довжина та ширина дрібних відправлень в упаковці. Менші відправлення мають бути доупаковані у безкоштовний фірмовий пакет, конверт з повітряно-пухирчатою плівкою або коробку. Детальні правила упаковки можна вивчити тут і тут. Просимо уважно ознайомитися з правилами, що залежать від виду товару. Увага! Наведені правила упаковки прописані для пересилань територією України. Їх можна застосовувати для міжнародних пересилань, крім пунктів, що стосуються пересилання рідин. Ці правила не поширюються на рідкі речовини, оскільки рідини до пересилання заборонені.

Зауважимо, що відправлення в тубусах (якщо вони не коробко - подібні - з плоскою стороною) доступні з вантажних відділень. Відправка згорнутих в рулон виробів в трикутних і прямокутних коробках можлива з будь-якого відділення Нової Пошти.

Заборонено для упаковки міжнародного відправлення використовувати цільну деревину, тому відправлення, що підлягають обрешітці, повинні бути упаковані в фанерний ящик на піддоні зі спеціальним маркуванням або в пластикові бокси.

У відділення необхідно посилку приносити відкритою. Ця вимога пов'язана з питаннями безпеки (в посилці немає бути забороненого товару), а також з перевіркою надійності упаковки (якщо упаковка була правильною і надійною, при пошкодженні вантажу можлива страхова виплата).

Зверніть увагу, некоректна упаковка може бути підставою для відмови в компенсації при пошкодженні вантажу. Nova Poshta Global оцінює упаковку, в якій прибуває вантаж, якщо упаковка не відповідає вимогам, її по можливості доупакують або зв'яжуться з відправником для вирішення питання. Ви також можете купити упаковку в відділенні Нової Пошти.

МАКСИМАЛЬНА ВАРТІСТЬ ВКЛАДАННЯ
$799,99 в США та в інші країни.
Зверніть увагу, якщо буде перевищено поріг безмитного ввезення, то одержувачу необхідно буде оплатити ПДВ / мито / послуги брокера в залежності від митних правил у його країні. Рекомендуємо повідомляти покупцеві про пороги для безмитного ввезення його країни, подібне інформування значно знижує ймовірність відмови покупця від оплати митних зборів його країни і повернення посилки. Що можна написати покупцеві, читайте тут.
ОПЛАТА МИТА
Залежить від країни отримувача посилки.
НОМЕР ВІДСТЕЖЕННЯ
Номер Міжнародної Експрес-накладної з'являється в Особистому Кабінеті одразу після оформлення посилки. За цим номером можна відстежувати посилку на сайті Nova Poshta Global.

Номер останньої милі - це номер відстеження, що присвоюється посилці після проходження митниці (його ви отримаєте в смс від Нової Пошти після того, як передасте посилку до відділення). За цим номером одержувач може відстежити посилку на сайті місцевої пошти або в Гугл.
ДОСТАВКА ПІД ПІДПИС
Відсутня.
ЗМІНА адресИ доставки
Зміна адреси одержувача можлива до того, як вантаж покине територію України рейсом Nova Poshta Global. Переадресація відправлення після неуспішної доставки (оскільки адреса була не та) можлива тільки після повернення відправлення в один з транзитних складів (наприклад, на склад Nova Poshta Global в США). Вантаж буде перемаркований і відправлений повторно на доставку по новій накладній останньої милі. Повторна доставка в цьому випадку буде платна. Ціна буде залежати від адреси доставки.
СтрахУВАННЯ посилки
Страховка від втрати включена у вартість при відправленнях оціночною вартістю від 200 грн до 2000 євро (за винятком документів). Посилка вважається загубленою, якщо по ній відсутній трекінг більше 30 календарних днів. В такому випадку Nova Posta Global визнає втрату і компенсує згідно претензії оціночну вартість вантажу.

До закінчення 30 днів Nova Posta Global проводить пошук, а вантаж вважається тимчасово загубленим. Також в разі пошкодження вантажу, якщо буде доведена провина пошти, можлива компенсація. Якщо посилка була пошкоджена, необхідно в обов'язковому порядку зафіксувати з кур'єром пошкодження і скласти акт. Зафіксоване пошкодження буде відображено в трекінгу останньої милі. Якщо упаковка була неправильною, Nova Posta Global не несе відповідальність за пошкодження вантажу, оскільки упаковка - це відповідальність відправника.
ЯК ОТРИМАТИ ДОЗВІЛ НА ВИВЕЗЕННЯ ВИРОБІВ З КАМіння, МЕТАЛІВ, КАРТИН І СКУЛЬПТУР?
Для посилок з товарами, що вимагають проходження культурологічної експертизи (для картин, предметів мистецтва, скульптур та ін.), необхідно зробити експертизу самостійно і вкласти документи про проходження експертізи в пакет з документами.

Для посилок з товарами, що вимагають проходження гемологічної експертизи (вироби з каменю і дорогоцінних металів), необхідно зробити експертизу самостійно і вкласти документи про проходження експертизи в пакет з документами. Якщо камені необроблені або у вигляді піску, то приносьте або надсилаєте їх тільки в запечатаній геммологом коробці.

Для митного оформлення незалежно від вартості товару можуть знадобитися різні додаткові дозвільні документи. Наприклад, для складаних ножів і кортиків потрібен висновок про те, що ці предмети не є холодною зброєю. Ви зобов'язані надати всі необхідні дозвільні документи на вантаж (сертифікати, довідки, експертизи і т.д.) за свій рахунок.

З усіх питань, пов'язаних з дозволами на вивіз або пересилання, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами.
ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВІДПРАВКИ?
Достатньо просто написати номер маркером на посилці.
ПОВЕРНЕННЯ ПОСИЛКИ В РАЗІ НЕДОСТАВКИ
Посилка повертається на адресу відправника. Оплата за повернення посилки відбувається 2 рази: 1 раз - за етикетку зі складу в Майамі (або від покупця) до NP Shopping, і 2 - за доставку з NP Shopping до адреси клієнта (оплачується при отриманні). Ціна зворотної етикетки в більшості випадків буде дорінювати вартості на експорт, але можливі винятки, оскільки кожне повернення буде узгоджуватися індивідуально.

Вартість вкладення, що клієнт вказує при оформленні повернення в NP Shopping, може бути переглянута митним органом України. В такому випадку, необхідно буде надати документ, що підтверджує вартість вкладення або оплатити податок згідно з правилами митного оформлення України.
Також зверніть увагу, що при перевищенні оціночної вартості вантажу митного порогу (наразі для України це 100 євро), необхідно буде оплачувати мита і збори по прибуттю.

Оформлення посилок для Nova Poshta Global

Щоб оформити посилку, необхідно вибрати відповідний розділ меню в Особистому кабінеті у вкладці "Створити посилку":

1. У вкладці, що відкрилась, оберіть Nova Poshta Global.
2. Оберіть товар, що ви хочете відправити, зі списку транзакцій. Ви можете вибрати одночасно кілька товарів (лотів) для відправки тільки в разі, якщо адреса покупця в транзакціях збігається. Настійно рекомендуємо попередньо зв'язатися з покупцем і уточнити у нього номер телефону. Додайте номер телефону покупця, натиснувши на кнопку "Редагувати" перед тим, як оберете товар для пересилки. Також зверніть увагу, одержувачем обов'язково має бути фізична особа, інакше посилка не буде відправлена. Якщо одержувач вказав свою юридичну особу, наприклад, назву магазину, зв'яжіться з ним перед відправленням і уточніть його ім'я і прізвище. Потім, натиснувши кнопку "Редагувати" впишіть їх при оформленні посилки в поле "Ім'я та прізвище".

Оголошена вартість кожного упакованого товару не повинна перевищувати 799,99 USD.

Доставкою Nova Poshta Global поки не можна доставляти товари на адреси P.O.Box, APO / FPO / DPO, a також на неінкорпоровані території.
3. Вкажіть опис товару для митного переліку вкладення. Максимальна довжина опису становить 50 знаків. Рекомендуємо вказати найменування товару та його призначення.

Увага! Щоб уникнути додаткових питань з боку митниці вкрай не рекомендується вказувати матеріал, з якого виготовлений товар.

Приклад опису: (1) Сувенірний чохол для телефону (Souvenir phone case). Не слід вказувати "Шкіряний чохол" (2) Підставка під телефон (Phone stand). Не слід вказувати "Дерев'яна підставка". Правила складання опису вказані на нашому сайті.
4. Перевірте, будь ласка, адресу відправника. Відправником можна вказати будь-яку людину. Також оберіть відділення Нової Пошти, куди вам зручно принести посилку. Недоставлені Nova Poshta Global посилки повертаються на адресу відправника.

Зверніть увагу: номер телефону відправника обов'язково необхідно вказати в міжнародному форматі + 380ХХХХХХХХХ.
Якщо всі дані вказані вірно, натисніть кнопку "Зберегти" та продовжіть оформлення доставки.

5. Розрахунок вартості посилки Nova Poshta Global. Складіть все товари в посилку. Вкажіть вагу і розмір коробки, і побачите остаточну вартість відправлення.

Посилка в США

Обмеження по габаритах: довжина (найбільша сторона) + обхват посилки не повинні перевищувати 274 см, де обхват = (2 * ширина) + (2 * висота).
Обмеження по вазі: максимальна вага становить 31 кг (об'ємна або актуальна).

Посилка в інші країни

Обмеження по габаритах: довжина найбільшої сторони не повинна перевищувати 120 см, довжини інших сторін не повинні перевищувати 80 см і 69 см відповідно.
Обмеження по вазі: максимальна вага становить 70 кг (об'ємна або актуальна).

Увага! Згідно з правилами Nova Poshta Global, всі зазначені вами габарити округлюються до цілих чисел. Розрахункова вага посилки також наводиться згідно округленим до цілого числа значень. Для кожного відділення Нової Пошти України застосовуються максимальні габарити і розрахункова вага (найбільша між актуальною та об'ємною).

Будь ласка, зверніть увагу на текст підтверджувальної галочки: "Я підтверджую, що ознайомлений з розмірами і лімітами митних зборів і податків країни призначення посилки, і зобов'язуюся оплатити за домовленістю з боку покупця або самостійно можливі мита, податки, брокерські послуги і будь-які інші витрати, пов'язані з отриманням цього пересилання, а також витрати можливого повернення даної посилки назад в разі несплати відповідних податків, мит і послуг покупцем або мною ".

6. Після того, як ви натиснете "Продовжити", ви потрапите на спливаючу сторінку підтвердження зазначеної вами інформації. Ви зможете повернутися і виправити зазначені дані, якщо виявите помилку. Після натискання на кнопку "Оплатити пересилку і роздрукувати документи" ви вже не зможете зробити зміни. Оплата відбудеться автоматично. Якщо все вказано вірно, підтвердіть вашу згоду з правилами пересилання галочками:
Для відправлення посилки сервісом Nova Poshta Global не потрібен принтер. Все, що потрібно зробити - це написати на посилці ручкою або фломастером номер першої милі (див. нижче) і віднести посилку до обраного в процесі офомленія посилки відділення Нової Пошти України.

Увага! Вашій посилці буде присвоєно три номери:

НОМЕР 1: Номер Міжнародної Експрес-накладної (в форматі WBxxxxNPG) ви отримуєте в Особистому Кабінеті одразу ж після оформлення посилки. За цим номером ви можете відстежувати посилку на сайті Nova Poshta Global.


НОМЕР 2: НАЙВАЖЛИВІШИЙ НОМЕР: Номер Нової Пошти України (номер першої милі). Він з'являється в деталях відправленої посилки приблизно за 10 хвилин після оформлення на сторінці "Мої відправлені посилки Nova Poshta Global" в форматі 20799ХХХХХХХХХ. Обов'язково напишіть цей номер ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ на посилці. За цим номером посилку зареєструють в обраному вами відділенні Нової Пошти України, коли ви її туди принесете.

Також, за бажанням, ви можете роздрукувати етикетку з цим номером і наклеїти її на коробку, але ця етикетка не є накладною. Накладну ви отримаєте після реєстрації посилки у відділенні Нової Пошти України, де приймуть і оформлять посилку.


НОМЕР 3: Номер останньої милі - це номер відстеження, що присвоюється вашої посилці після проходження митниці, тобто за кілька днів після відправлення. Ви побачите цей номер в Особистому Кабінеті на сторінці "Мої відправлені посилки Nova Poshta Global", а також його ви отримаєте в смс від Нової Пошти після того, як передасте посилку в відділення. За цим номером одержувач зможе відстежити посилку на сайті місцевої пошти або просто в Гугл.

Зверніть увагу: якщо пункт призначення посилки - США, то 3-й номер формується до відправки. Для відправки в інші регіони, номер формується в процесі доставки, після відправки з Центрального офісу Nova Poshta Global.


Перевірити ваші відправлені посилки можна також з меню "Мої відправлені посилки" - "Посилки Nova Poshta Global". Вибравши потрібну посилку, ви зможете побачити всі номери відстеження.
Номер НП / Експрес-накладної вам потрібно написати на посилці.
А за номером останньої милі одержувач зможе відстежити посилку на сайті місцевої пошти або просто в Гугл.

У вас є можливість скасувати створену етикетку протягом 30 днів до моменту її доставки на відділення Нової Пошти. Для цього, вибравши потрібну посилку, ви можете натиснути кнопку "Запросити скасування".
Який з трек-номерів вказувати на маркетплейсі?

Ви можете вказати на маркетплейсі номер останньої милі (3й номер). Він буде присвоєний тоді, коли посилка залише територію України, але почне показувати свій рух тоді, коли посилка вже буде в країні призначення.

Також ви окремо можете дати покупцеві номер Міжнародної Експрес-накладної в форматі WBxxxxNPG (1й номер). Його ви отримуєте в Особистому Кабінеті відразу ж після оформлення посилки. За цим номером ви і ваш покупець можете відстежувати весь шлях вашої посилки, але виключно
на сайті Nova Poshta Global. У цього сайту є англомовна версія. Ви можете скласти шаблон листа, де повідомляєте вашим покупцям про те, що у вас комбінований спосіб доставки і додаткове відстеження можливо на сайті Nova Poshta Global: https://novaposhtaglobal.ua/en/track/.

Що робити, якщо посилка загубилася або пошкоджена?

У разі пошкодження посилки необхідно попросити покупця в обов'язковому порядку зафіксувати з кур'єром пошкодження і скласти акт. Зафіксоване пошкодження буде відображено в трекінгу останньої милі.

У деяких ситуаціях в разі пошкоджень можлива компенсація. Але якщо пошкодження було через
неправильне упакування, то компенсація не виплачується, тому що упаковка - це відповідальність відправника.

Посилка вважається загубленою, якщо вона була доставлена відправником на обране при оформленні відділення Нової Пошти, але в подальшому по ній відсутній трекінг більше 30 календарних днів. В такому випадку Nova Poshta Global визнає втрату і компенсує згідно претензії оціночну вартість вантажу.

До закінчення 30 днів Nova Poshta Global проводять пошук, і вантаж вважається тимчасово загубленим. Якщо вантаж був визнаний втраченим (пройшло більше 30 днів), необхідно створити тікет в особистому кабінеті Western Bid. Після цього Western Bid зв'яжеться з представниками Nova Poshta Global і організує процес виплати компенсації. Nova Poshta Global зі свого боку контролює всі відправлення і за необхідності починає пошук.

Зверніть увагу, данний вид доставки перебуває на стадіїї тестування. У разі питань, зверніться, будь ласка, до підтримки. Якщо ви принесли посилку у відділення Нової Пошти, а її не приймають або просять додатково оформити весь пакет документів, необхідно зателефонувати за номером 0 800 500 609 та вибрати пункт міжнародні відправлення. Вас проконсультують з приводу подальших дій. Щойно робота налагодиться, в додаткових дзвінках не буде необхідності.
Якщо у Вас залишились питання, скористайтеся пошуком
Або зверніться до служби підтримки за безкоштовним номером:
0 800 211 581
Безкоштовно в робочі дні з 10.00 до 21.00 за Києвом