Податок на цифрові послуги
в Україні

З 1 січня 2022 року в Україні запроваджено податок на цифрові послуги, які надають компанії-нерезиденти країни, у тому числі й на послуги маркетплейсів.

Що це за податок?

Це ПДВ (20%), покладений на цифрові послуги (реклама, продажі, сервіси), які надають онлайн-компанії нерезиденти жителям України. У тому числі під нього підпадають маркетплейси, а також компанії, що надають рекламні послуги, такі як Google і Facebook.


Що це означає для продавців?

Фактично податок самостійно оплачують торгові майданчики одним платежем один раз на квартал. Це зручно для продавців, але, звісно, впливає на вартість послуг майданчиків і рекламних сервісів. Так, продавці на Etsy та Ebay бачать нарахування +20% на вартість підписки на магазин, рекламні послуги, комісії, вартість публікації товарів тощо.


Кого стосується податок?

Цей податок стосується лише фізичних осіб та ФОП, які не сплачують ПДВ в Україні. Якщо ж у вас зареєстрована компанія-платник ПДВ, ви можете ввести відповідний податковий номер (наприклад, як пропонує Etsy у своїх
статтях) та ПДВ на послуги нараховуватись не буде. Якщо ж ви не компанія-платник ПДВ, запровадження податкового номера ніяк не вплине на нарахування податку. Тобто вводити його вам не потрібно.

Що робити продавцям?

Зверніть увагу, цей податок нараховується не на всі суми транзакцій, а лише на ті, що ви сплачуєте іноземним компаніям (збори майданчика, реклама). Проте він підвищує витрати продавців. Отже, варто підкоригувати свої ціни, щоб покривати цю витрату.
Якщо у Вас залишились питання, скористайтеся пошуком
Або зверніться до служби підтримки за безкоштовним номером:
0 800 211 581
Безкоштовно в робочі дні з 10.00 до 21.00 за Києвом