Мета даної статті не забезпечити вас готовими прикладами товарів на продаж, а тільки лише допомогти вам правильно оцінити ваші можливості і використати вигоду саме вашого, ексклюзивного географічного положення. Адже до появи інтернету колекціонерові з якої-небудь Небраски для того, щоб купити вишитий на Буковині рушник, необхідно було витратити багато часу і сил на подорож, чи не так? Повірте, що в багатомільйонному інтернеті обов'язково знайдеться кілька таких колекціонерів.
Придивіться навколо — можливо, ви знаєте когось, хто виготовляє (або може виготовити) той чи інший продукт, який ви не можете зробити самостійно. Проте ви зможете це продати! Як показує досвід, майстри "золоті руки" цілком здатні створити що-небудь унікальне, проте далеко не завжди такі люди можуть успішно реалізувати результати своєї праці.
Пам'ятайте, що товаром може бути не тільки готова фізична річ. Ви можете продати вміння зробити що-небудь. Наприклад, зліпити бюст людини по надісланій вам інтернетом фотографії. Або зібрати на замовлення будь-який прилад.
Безумовно, ви можете скористатися пошуковою машиною аукціонів, з'ясувавши таким чином, які товари з вашого регіону користуються постійним попитом. Однак ексклюзивність товару в такому випадку опиниться під питанням, особливо з огляду на те, що ваш рейтинг продавця-початківця нижче, ніж рейтинг тих, хто вже давно торгує.